איך לאפות לחם כמו במאפייה

ברת ראלקו סוכנויות הינה מהחברות המובילות בארץ בתחומה. החברה מייבאת ומשווקת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מבית היוצר של
שתי יצרניות מהגדולות בעולם: ZANUSSI ו-SHARP.

מגוון המוצרים שהחברה מייבאת כולל מקררים, מסכי LCD, מכונות כביסה, מיקרו-גלים שואבי, תנורים בנויים, מייבשי כביסה, מדיחי כליים וכיריים.

לראלקו מוניטין גבוה בזכות איכות מוצריה ובזכות התמיכה המלאה שהיא מעניקה להם בארץ. שביעות רצון הלקוח עומדת בלב ליבה של ראלקו ולכן, מקפידה החברה על התחדשות בלתי פוסקת של מגוון המוצרים המשווקים על ידה.

ראלקו סוכנויות נוסדה ממיזוג בין חברת שף סוכנויות בע”מ, היבואנית והמשווקת הבלעדית של מוצרי zanussi משנת 1983,לביו חטיבת מוצרי הצריכה של
טכנו ראלקו שייצגה את שארפ בישראל משנת 1993 .

חברת שארפ – מסורת ,חדשנות ואנרגיה

תחילתה של חברת SHARP לפני למעלה מ-100 שנה : מייסד החברה, טוקוזי האיאקאווה, הקים בטוקיו בשנת 1912 מפעל לעיבוד מתכת לייצור של אבזמי חגורות. שלוש שנים אח”כ, המציא את העיפרון המכני הראשון, “העיפרון שנותר חד (sharp) תמיד”, שממנו נגזר שם החברה.

כיום מגוון המוצרים של החברה מתפרש ממוצרי חשמל ביתיים (כגון טלוויזיות LCD ומערכות שמע), דרך מכשירים לבנים (כגון מקררים, מכונות כביסה ומיקרו-גלים), מוצרים למשרד (כגון מכונות צילום ומדפסות) טלפונים סלולריים ומגוון מוצרים בתחום הפוטו וולטאי.

חברת SHARP נמנית על המפתחים והיצרנים החדשניים ביותר של טכנולוגיות LCD ורכיבי אלקטרוניקה בתחומי האופטי-אלקטרוניקה,
אינפרה אדום ו flash memory.

בזכות היותה תאגיד על יפאני בעל מסורת ארוכה, עוצמה פיננסית, כוח וחדשנות, משרה החברה ביטחון על לקוחותיה והן על המשקיעים.

חברת SHARP הינה תאגיד בעל משאבי מחקר ופיתוח, במשרדי התאגיד בכל רחבי העולם עובדים למעלה מ 8000 מדענים, מהנדסים ואנשי טכנולוגיה, השוקדים כל העת על פתרונות פורצי דרך.

הפילוסופיה התאגידית של החברה גורסת: אנחנו מייצרים מוצרים שאחרים רוצים לחקות!, עם דגש על מוצרים ירוקים.

טיפים נוספים

יש לך שאלה?

מלא את הפרטים ונחזור אלייך במהרה.